Naším cílem je žák – absolvent – občan, pro kterého je zdraví prioritní životní hodnotou, který si uvědomuje odpovědnost za své zdraví, je harmonickou, vyrovnanou osobností, odolnou vůči stresu, vybavenou pro život nejen vědomostmi, ale i sociálními dovednostmi a se schopností dobré komunikace, které mu umožní prožít plnohodnotný a šťastný život.
Účast v této síti naší škole umožňuje:
· chápat zdraví jako prioritní hodnotu
· podporovat zdravý životní styl ve škole i mimo ni
· budování a udržení pozitivních mezilidských vztahů
· podporovat vzájemnou spolupráci mezi žáky, učiteli a veřejností
· posilovat vzájemnou důvěru mezi učiteli, žáky a rodiči
· být pro žáky osobním příkladem
· rozvíjet aktivitu u žáků ve výuce i mimo ni
· zapojit do aktivit školy rodiče i širokou veřejnost
· vytvářet co nejlepší podmínky pro výuku, odpočinek a relaxaci
· získávání nových kontaktů
· zviditelnění naší školy
· metodickou pomoc SZÚ Praha (garant projektu)
EKO projekt
V rámci aktivit EKO projektu společně s dětmi otevíráme témata, která nám pomáhají lépe porozumět ekologickým potřebám a trendům, které řeší současná společnost.
Zásadní je pro nás praxe! Objevujeme skrze pokusy, exkurze, vlastní zjištění a AHA momenty, které nám nejvíce pomohou v integraci nových návyků a způsobů myšlení.
Naše motto zní: “renovuj – redukuj – recykluj”. Krůček po krůčku pomáháme chránit naší planetu Zemi a všímáme si přitom krás, které nám přináší.
Spolupracujeme s Českou spořitelnou a již několikátý rok využíváme jejich programu Abeceda peněz, kde je finanční gramotnost přibližována dětem už od MŠ po druhý stupeň. Za tuto příležitost jsme moc rádi a děti i žáky tyto programy moc baví a odnášejí si zajímavé a pro mnohé i nové informace o fungování peněz.
Školní parlament je žákovská organizace, která si za svůj cíl předsevzala především propojení mezi žáky učiteli.
Mladí parlamentárníci skrze své projekty pracují na vylepšování a prohlubování vzájemné komunikace ve škole, propojování napříč ročníky, zvelebování prostředí a okolí školy, iniciují a plánují nové akce ve škole nebo přichází s vlastními projekty, jež si přejí realizovat.
K tomu potřebují jistou dávku poznání z oblastí projektového managementu a cyklů projektu, základy diplomacie, znalosti pro práci v týmu i sebepoznání – v jakých oblastech aktuálně vynikám nebo na čem bych rád zapracoval/a.
Školní parlament podporuje děti v sebe – realizaci, sebe – rozvoji, sebe – poznání, identifikaci a reliazci demokratických principů.